FAQ

Verzending
 

In welke landen kan ik mijn bestellingen laten leveren en hoelang duurt het voordat de bestelling aankomt?
We verzenden momenteel alleen binnen Nederland. Zou je de bestelling in een ander land afgeleverd willen hebben neem dan contact met ons op.

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
Wij leveren al onze producten GRATIS aan huis!

Garantie en retouren
 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Het kan natuurlijk zijn dat je aankoop onverhoopt niet geheel naar wens is. In dit geval kun je een mail sturen naar info@kemperoutdoor.nl. Hierin vermeld je je ordernummer en het artikel dat je wilt retourneren. Je krijgt van ons zo spoedig mogelijk een retournummer toegewezen.

Op een rijtje waaraan je retour moet voldoen:

– Het artikel dient binnen 14 dagen na aankoop retour gezonden te zijn (bewaar dus je verzendbewijs)
– Voordat je het artikel opstuurt, zorg je dat je de retourzending aangemeld hebt via een mail naar info@kemperoutdoor.nl
– Het artikel is ongebruikt en in de originele verpakking.

Zodra wij het pakket met bovenstaande voorwaarden ontvangen en beoordeeld hebben zullen wij het aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) binnen 14 werkdagen terugstorten. 

De retourkosten zijn altijd voor rekening van de klant.

Kemper Outdoor zal zich het recht voorbehouden een retourgezonden artikel niet te vergoeden als het artikel niet in goede staat of binnen de gestelde termijn na aankoop ontvangen wordt. Mocht de klant het pakket niet afgehaald hebben bij een PostNL locatie en wordt deze naar ons retour gestuurd, dan zijn de verzendkosten voor rekening van de klant en loopt de klant het risico €14,95 administratiekosten te moeten betalen.

Sale/kortings producten kunnen niet worden geretourneerd.

Verdere vragen? Stuur ons een mail via info@kemperoutdoor.nl

Hoe ga ik om met een beschadigd geleverde bestelling?
Wanneer je pakket beschadigd is geleverd, vragen we binnen 72 uur na ontvangst van het pakket contact op te nemen met onze klantenservice via info@kemperoutdoor.nl. We ontvangen daarbij graag een e-mail met factuurnummer, foto van het pakket en een foto van het beschadigde artikel.

Ik heb niet het juiste artikel ontvangen, wat nu?
Onze pakketten worden altijd zorgvuldig gecontroleerd. Wanneer toch het verkeerde artikel is verstuurd, vragen we binnen 72 uur na ontvangst een mail te sturen naar info@kemperoutdoor.nl onder vermelding van het factuurnummer. Voeg aan deze mail een foto toe van de witte sticker met artikelcode of de barcode van het artikel en een beschrijving van het artikel, zodat we het direct voor je kunnen oplossen.

Contact
 

Ik heb een vraag over mijn bestelling, waar kan ik terecht?
Voor al je vragen omtrent bestellingen kun je terecht bij info@kemperoutdoor.nl.

Ik heb een mail gestuurd, wanneer kan ik reactie verwachten?
We beantwoorden elke mail binnen maximaal 1 werkdag. Verstuurde mails gedurende kantoortijden worden doorgaans binnen maximaal 3 uur beantwoord.

Ik heb een urgente vraag, waar kan ik snel contact opnemen?
Van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 16.00 uur zijn wij via WhatsApp bereikbaar 06 20 07 48 09

Betalen en bestellen
 

Ik wil meer bestellen dan de maximaal aangegeven hoeveelheid, hoe doe ik dat?
Het maximaal aantal wat je kunt bestellen is onze huidige voorraad. Wanneer je wenst een groter aantal te bestellen, dien je contact op te nemen via de mail (info@kemperoutdoor.nl) of WhatsApp voor de mogelijkheden.

Ik kan mijn bestelling niet afrekenen. Hoe plaats ik de bestelling?
In de meeste gevallen heeft dit probleem te maken met de browser of de cookies. We verzoeken bij dit probleem tijdens het afrekenen de cookies te verwijderen of een andere browser te kiezen.

Account
 

Ik wil mijn gegevens wijzigen, waar kan ik dit doen?
Je kunt alle gegevens wijzigen via ‘Mijn account’ op www.kemperoutdoor.nl.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen via ‘wachtwoord vergeten’.